Študijný odbor
Pracovník marketingu
Kód odboru: | 6405 K |
Dĺžka štúdia: | 4 roky |
Základné podmienky prijatia: | Úspešné ukončenie 9. ročníka ZŠ Úspešné vykonanie prijímacej skúšky Zdravotná spôsobilosť uchádzača |
Spôsob ukončenia štúdia: | Maturitná skúška |
Poskytované vzdelanie: | Úplné stredné odborné vzdelanie a príprava na výkon funkcií v oblasti marketingu |
Charakteristika odboru
Absolvent odboru je kvalifikovaný odborný pracovník schopný vykonávať odborné práce súvisiace s praktickým marketingom. Ovláda sortiment firmy, vlastnosti výrobkov, spôsob výroby a ich použitie v ďalších odvetviach národného hospodárstva. Dokáže zostaviť ponuku firmy a aplikovať nástroje marketingu: produkt, distribúciu, cenu i propagáciu. Naučí sa využívať výsledky prieskumu trhu, aby v popredí záujmu firmy bol zákazník. Ovláda techniku predaja, poradenskú službu a priebeh reklamačného konania. Cieľom odboru je osvojiť si cudzí jazyk na úrovni, ktorý umožní priamy styk s cudzincami, zároveň získať základy druhého cudzieho jazyka. Po úspešnom ukončení štúdia má absolvent možnosť študovať na vysokej škole.